24 cze 2013

W zaczarowanym ogrodzie

Dziś pierwszy prywatny post:-).
Od czasu do czasu będę Wam przedstawiać moje dzieci, moją rodzinę, moje życie:-).
Ta sesja jest dla mnie bardzo szczególna, bo miała się odbyć już ponad rok temu, ale zawsze coś stawało na przeszkodzie. W końcu się udało, a moja muza przeszła samą siebie. Oto moja córka Oliwka jako Mary z jej ukochanej książki " Zaczarowany ogród" . To była nie tylko sesja, nie tylko natchnienie, to również cudowny czas spędzony razem.
Zapraszam Was serdecznie na spacer po "zaczarowanym ogrodzie" :-).

















5 komentarzy:

  1. Zdjęcie nr. 2 jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sielsko, anielsko:)
    Cudna ta Twoja córcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. 5, 6 , 7 - genialne!! ale ogólnie cała sesja bardzo udana

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja, a na 3 to wykapana Mamusia:) Ja chcę więcej takich sesji oglądać, powzdychać i podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń